*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

środa, 30 czerwca 2010

Letni , czerwcowy konkurs

Uff ... gorąco .Ale jak hojom dobrze :-) Mają to co lubią , słoneczko , ciepełko , zraszanie dwa razy dziennie przez właścicielkę ... Warunki niemal jak w rodzimych stronach :-)
Zobaczcie w jakie piękne kolorki ubrało je słoneczko  :













I tutaj się zatrzymamy : Ogłaszam KONKURS 
Kto zgadnie jakie to hoje ? Wystarczy podać trzy prawidłowe odpowiedzi .
Odpowiedzi przysyłajcie standardowo na maila : hoyahoya@interia.pl

A nagrodą będzie ( drogą losowania ) hoya patella .
Kto jeszcze nie ma , zachęcam aby wziął udział w zabawie .Kto ma - może mieć drugą sadzonkę i zagęścić w doniczce - również zachęcam .
Przysyłajcie odpowiedzi do 5 lipca .Losowanie 6 lipca :-)


Ps.Listonosz dostarczył mi dziś prezent , od roślinnej , prze kochanej znajomej. Hoya sp.Nong - Nooch .Nie muszę chyba mówić o mojej bezgranicznej radości i wdzięczności.Dziękuję Ci kochana z całego serca !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.