*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

poniedziałek, 26 lipca 2010

Konkurs lipcowy

No i lipiec nam się kończy powolutku ...
Czas więc nadszedł na lipcowy konkurs .
Zasady jak zwykle : kontakt na mojego maila  - do końca miesiąca ,  losowanie 1 sierpnia .

Nagroda : hoya elliptica Phillipines (sadzonka ukorzeniona)

Pytania  konkursowego w tym miesiącu nie będzie , warunek jest taki : każdy odwiedzający mnie tutaj hojomaniak , chcący wziąć udział w konkursie , proszony jest o maila że zgłasza się do losowania hoya elliptica .
Po prostu .Tylko tyle . Piszcie !
Zachęcam do wysyłania wiadomości , sadzonka do wygrania jest naprawdę ładna a i mi będzie miło dostać maila od tych znanych już i lubianych oraz od tych którzy jeszcze nie pisali ...

pozdrawiam lawendowo ( tak , tak bo teraz u mnie zbiory lawendy ... , ale o tym w następnym poście ,pewnie jutro )
serdeczności
Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.