*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

wtorek, 6 lipca 2010

… losowanie – mamy już zwycięzcę konkursu czerwcowego :-)

Na początek trochę statystyki … W konkursie wzięło udział 18 osób ( brawo ! ) , wszyscy odpowiedzieli prawidłowo na minimalną ilość pytań kwalifikującą do losowania ( brawo ! )

Prawidłowe odpowiedzi :

hoya loherii , hoya pubicalyx ‘Royal Hawaiian Purple’

hoya obscura ,hoya carnosa tricolor

hoya NS 05-164 , hoya merillii

hoya NS 05-167,hoya paziae

hoya flavida

hoya potsii P.N.G USDA 354243 IML 0086

młody liść hoya caudata ‘big leaf’

 

Większość zdjęć można było zidentyfikować na podstawie moich wcześniejszych postów :-)

A teraz foto- relacja :

18 losów czeka na maszynę losującą ( w postaci mojej skromnej osoby :-)

IMG_1977

zamieszałam i …

IMG_1978

IMG_1982

wyłoniłam zwycięzcę .

Sadzonkę hoya patella wygrała Pani Barbara . K

Panią Basię poproszę o podanie adresu na maila , wysyłka w poniedziałek .

I … jakoś smutno mi . Tyle osób brało udział w konkursie a sadzonka do wygrania tylko jedna :-( Serdecznie Wam – biorącym udział w zabawie  - dziękuję . W następnym , lipcowym konkursie przygotuję troszkę więcej nagród , no , przynajmniej trzy …

Wtedy moja radość będzie większa , Wasza myślę również .

Dostaję tyle ciepłych maili że aż puchnę ze szczęścia . Nie sposób o tym nie wspomnieć , więc wybaczcie że się powtarzam ! Cieszę się że tyle osób tu zagląda ,cieszę się że tyle osób przekazuje mi niesamowicie pozytywną energię  - w mailach ,rozmowach telefonicznych , poprzez alle… , spotkania osobiste ... Szczególne pozdrowienia dla dwóch hojowych Panów – Zbigniewa i Ryszarda ,dla Dominiki , dla mojej imienniczki Edyty oraz  Kasi od której przyszła do mnie dzisiaj podarowana ze szczerego serca , hoya sp.Mulu (bo takiej jeszcze nie miałam – dziękuję ). Buziaki ,uściski ,serdeczności …

Patellowo-konkursowo pozdrawiam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.