*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

środa, 14 lipca 2010

Sprinterka Hoya buotii i osłonka dla niej - w nagrodę :-)

Pewnie wiecie jak ona szybko rośnie ... Kto nie ma , to mówię - rośnie błyskawicznie - kilka centymetrów dziennie !!! Aż cieszy , jak naocznie widać coraz dłuższe pędy . Kupiona wiosną , mała , nieukorzeniona sadzonko - bida , wygląda dzisiaj tak :


IMG_2049


( na 80 cm wysoka jest drabinka bambusowa ) , mało tego szykuje się do kwitnienia !!! Jestem pod ogromnym wrażeniem .


IMG_2051


Pochodzi z Filipin i kwitnie TAK  mmm….  , kwiaty pachną wanilią .
Za to , że dobrze się spisuje , postanowiłam zrobić jej wyjątkową osłonkę.Kupiłam takie 'cuś' , w sklepie za przysłowiowy grosz :


Oczywiście nie w moim stylu jest , ale oczami wyobraźni widziałam już co wymodzę ...

IMG_2156

  


Waniliowa farba akrylowa jest u mnie na stanie obowiązkowo , kawałek koronki w pasmanteryjnym kupiłam i klej mocny …




IMG_2158




następnie zabrałam się do pracy , o ile pracą można to nazwać , bo w mgnieniu oka powstała , całkiem innej urody , osłonka w stylu vintage :


IMG_2164


 

Buotii prezentuje się w niej znakomicie i zdecydowanie zostaje gwiazdą kuchennego parapetu .


Ściskam

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.