*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

piątek, 3 września 2010

Losowanie – konkurs sierpniowy

Przede wszystkim - przepraszam że piszę tak późno . Mój młodszy skarb zachorował i nie mogę się skupić na niczym innym . Badania , badania , badania , odległa wizyta u hematologa , modlitwa .... uff ciężko mi. Chwilowo nie pracuję , nigdzie , chcę się skupić wyłącznie na dziecku.

Ogłoszę jednak wyniki konkursu - jestem Wam to winna i znów zniknę na jakiś czas .Wybaczcie mi .

W konkursie wzięło udział tylko 12 osób . Z tego 3 osoby odpowiedziały nieprawidłowo .Trudny był ?

Oto odpowiedzi :

Pytanie 1

np:
Sekcja I – Otostemma
Sekcja II – Eu-Hoya (Acanthostemma)
Sekcja III – Plocostemma
Sekcja IV – Pterostelma
Sekcja V – Oreostemma
Sekcja VI – Physostelma
Sekcja VII – Eriostemma


Pytanie 2

np.
Latifolia,Macgregori ,
Vitellinoides,Glabra
Imperialis,

Pytanie 3


np.
Linearis,
Retusa,
Serpens

W losowaniu wzięło udział 9 osób.

Nagroda – hoya ds-70 variegata pojedzie do Pani Dorotki z Warszawy . Gratuluję i poproszę o adres.

pozdrawiam ciepło wszystkich czytających

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.