*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

piątek, 17 września 2010

Nerwuski :-)

Do ‘nerwusek’ mam wyjątkową słabość . Dziś pokażę pierwszą część hoi  z widocznymi , kolorowymi , wypukłymi nerwami , jutro zrobię sesję zdjęciową pozostałym.

hoya sp.Sulawesii 8867 , hoya finlaysonii Thailand

u 134 u 135 

hoya sp. Nong Nooch  , hoya finlaysonii -P.Shirley
u 137 u 138 

hoya sp. EPC 317 , hoya meredithii x crassicaulis 
u 140 u 141

hoya sp. Gunnung Gaiding , hoya deykei
u 144 u 143

hoya erythrina , hoya clemensorium
u 142 u 146

hoya finlaysonii Chanin Thout , hoya finlaysonii II from Thailand  
u 133 u 145

I moje długo poszukiwane hojowe pragnienie – zdobyte !

Hoya sp. Welsh Mountain Zoo IML 0905
u 147
prawda że piękna ?
cieplutko -Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.