*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

poniedziałek, 1 listopada 2010

Zapal świeczkę ….

IMG_0002

Dżem  - Zapal świeczkę

 

Na kiepskich zdjęciach okruchy dawnych dni
Czyjaś twarz zapomniana twarz
W pamięci zakamarkach wciąż rozbrzmiewa śmiech
Czyjaś twarz zapamiętana
Mijają dni ludzie natury
Wciąż nowych masz przyjaciół starych przykrył kurz
Dziewczyny ciągle piękne lecz w pamięci tkwi
Ten pierwszy dzień najgorętszych z dni



Zapal świeczkę za tych których zabrał los
Zapal światło w oknie
Zapal świeczkę za tych których zabrał los
Światło w oknie


Ludzi dobrych i złych wciąż przynosi wiatr
Ludzi dobrych i złych wciąż zabiera mgła
I tylko ty masz tą niezwykłą moc
By zatrzymać ich by dać wieczność im
Pomyśl choć przez chwilę podaruj uśmiech swój
Tym których napotkałeś na jawie i wśród snów
A może ktoś skazany na samotność
Ogrzeje się twym ciepłem zapomni o kłopotach

 

Zapal świeczkę za tych których zabrał los
Zapal światło w oknie
Zapal świeczkę za tych których zabrał los
Światło w oknie

Kocham Dżem od niepamiętnych czasów … Kocham ich piosenki tak jak żadne inne …. Gdy słucham ‘Aleję róż ‘ lub ‘Paw’ jestem w niezrozumiałej ekstazie . Kochałam jako nastolatka Ryśka Riedla , jeździłam na wszystkie koncerty i śpiewałam razem z moim ulubionym wokalistą , rozpaczałam jako fanka po jego śmierci … Nikt go nie zastąpi choć Dżem istnieje nadal , wciąż brak mi jego głosu w nowych piosenkach … Pozostał żal i mnóstwo pytań bez odpowiedzi .

Rano zrobiłam rundkę po cmentarzach , odwiedziłam bliskich . Pewnie wieczorem pojadę raz jeszcze .Choć odwiedzam ich w każdą niedzielę , dzisiejszy dzień jest wyjątkowy . To dla mnie czas refleksji .

Muszę odwiedzić jeszcze jeden grób , jak co roku , jadę do Tych powiedzieć Ryśkowi że był wspaniałym człowiekiem i …. zapalić świeczkę za tego którego zabrał los …

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.