*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

piątek, 8 kwietnia 2011

Ciapki, plamki, kleksy czyli to co lubimy najbardziej na hojowych liściach ...

 

Wczoraj nie miałam w haciendzie mojej prądu, co za tym idzie dostępu do internetu, TV i innych elektronicznych wygód. Rzekłabym z przyzwyczajenia : NUDA, ale nie całkiem ....

Oprócz tego, że dzisiaj zastałam w skrzynce mailowej ok 130 wiadomości i trzeba będzie 'nadrobić' zaległości które i tak zawsze mam, to sytuacja taka miała jednak wiele plusów. Robiliśmy z dziećmi mnóstwo fajnych rzeczy na które często brakuje mi czasu no i ... urodziły się zdjęcia. Tak sobie pomyślałam, były nerwy na liściach, były kolory, nie było jeszcze plamek, ciapek i innych naturalnych upiększaczy liści, które tak bardzo lubimy...  No to są.

 

IMG_1676

IMG_1682

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1684

IMG_1675

IMG_1695

IMG_1693

IMG_1698

IMG_1699

      IMG_1707

IMG_1715

IMG_1732

IMG_1736

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1733

IMG_1742

IMG_1753

  cdn kiedyś …

Do ...  jeszcze przez weekend się odezwę.

serdeczności

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.