*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok 400 odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

niedziela, 24 kwietnia 2011

Tańczące hoje i moja sesja zdjęciowa

Jak pięknie ... Normalnie bosko.A jak wywijają pędami :-)

 

I na koniec filmik z tajlandzkiej farmy hoi. WOW .Chciałabym tam pracować ...

 

Misiek, zauroczony widokiem mojej osoby w sukience ( oj nie często się to zdarza) sesje zdjęciową mi zrobił. Często prosicie aby w postach było więcej mnie, więcej mojego domu, moich okien… Nie lubię się fotografować, bardzo rzadko to czynię , więc skoro już powstało kilka zdjęć to pokażę.

IMG_2525

IMG_2540

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_2545

IMG_2544

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_2552

IMG_2551

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zdjęcia są robione w mojej kuchni … To miejsce w którym przebywam najczęściej i najchętniej.

IMG_2210

IMG_2226

IMG_2227

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_2241

  

 IMG_2248IMG_2254

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 IMG_2270IMG_2257

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_2267

IMG_2268

   

IMG_2275

IMG_2294

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A takie widoki mam z okna :-)

IMG_2357

Kochani, jak Wam mijają Święta ?

Edyta

5 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :)
    Sukienka boska :)
    Pozdrawiam Beata ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, nie dziwię się Miśkowi ;)
    A skąd się bierze takie druciane koszyczki na ścianę? Genialne!!!

    Buziaki :) M.

    OdpowiedzUsuń
  3. :-) dziękuję :-)
    Madzia, koszyki kupiłam w Leroy Merlin. Swego czasu rosły w nich stanhopee...
    Została mi tylko jedna,stanhopea tigrina, do której mam sentyment, reszta poszła w świat jak dopadła mnie hojoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Edytko, mignęłaś mi klka razy na Forum, jestem Twoją klientką na All, często googlując o hojach gościłam na Twoim blogu.... A teraz przyszłam się przywitać i będzie mi miło być stałym gościem u Ciebie :). Pozdrawiam serdecznie i miło Cię widzieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Cynthia :-)Bardzo mi miło że mnie odwiedziłaś!Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.