*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

piątek, 1 lipca 2011

Czerwcowy konkurs - Losowanie

Przede wszystkim dziękuję za udział w zabawie. Hmmm… myślałam że więcej osób weźmie w niej udział … Ponoć konkurs był trudny, ale wg mnie, wystarczyło tylko poszperać na blogu.
W zabawie wzięło udział 17 osób.  W losowaniu wzięło udział 12 osób.

Prawidłowe odpowiedzi :
1, hoya thomsonii
2, hoya flavida
3, hoya paxtonii ( bella paxtonii )
4, hoya macrophylla ‘Pot of Gold’
5, hoya archboldiana variegata
6, hoya patella
7, hoya sp. Lata Iskandar A
8, hoya loyceandrewsiana


Maszyną losującą byłam ja. Zwyciężczynią jest : Monika. Bardzo proszę o podanie adresu do wysyłki nagrody-sadzonki h. gildingii.

Najwięcej trafnych odpowiedzi udzieliła Beata ( jesteś wielka! ) i do niej pojedzie sadzonka h.wibergiae. Beatko podaj adres.


GRATULACJE !


Ps. Dopadła mnie dziś melancholia, pogoda nie pomaga … Idę wcześniej spać. Jutro nowy dzień. Dobranoc.
Edyta

2 komentarze:

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.