*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

sobota, 9 lipca 2011

Hoya caudata mix

 

Mam wyjątkową słabość do h. caudata…

Hoya caudata big leaf ( od Ylve )

IMG_6440

 

Hoya caudata SILVER

IMG_6441

 

Hoya caudata from Thailand 

IMG_6443

 

Hoya caudata ‘Sumatra’

IMG_6444

 

Hoya caudata Malaysia IML 0372

IMG_6449

 

Hoya caudata TN99-024 (h. flagellata)

IMG_6445

 

Hoya caudata Gunung Jerai

IMG_6447  

To chyba wszystkie odmiany jakie posiadam…

 

Uciekam do ogrodu, a Wam życzę radosnego, słonecznego weekendu

Edyta

1 komentarz:

  1. Faktycznie, masz słabość. Nie da się tego ukryć. Nie wiem, co do tej hoi, ale jak do tej pory nie pragnęłam jej mieć. Niby ładna, ba, mało powiedziane, bardzo ładna, ba jeszcze mniej powiedziane, bardzo piękna hoja, tylko coś się jej boję. Czytałam, że jest trudna w uprawie i to mnie od niej odsunęło. Możesz coś więcej o niej powiedzieć? Czy jest już opis jej na blogu, a ja go nie zauważyłam?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.