*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

wtorek, 9 sierpnia 2011

ONE LOVELY BLOG AWARD

 

 

Przemiła niespodzianka czekała na mnie dziś na blogu … Otrzymałam wyróżnienie za które serdecznie dziekuję Cynthi z Mojej Utopii . Jest mi bardzo miło że doceniłaś mój blog Basiu !

A oto kilka zasad tej zabawy:
   - podziękuj i wklej link osoby, która Cię nominowała,
   - napisz o sobie 7 rzeczy ( coś, czego inni nie wiedzą)
   - nominuj 16 świetnych bloggerów (pomijając osobę, która nominowała Ciebie),
   - na blogach nominowanych umieść komentarz informujący ich właścicieli o nominacji w zabawie.

 

Wg zasad zabawy muszę tutaj napisać 7 rzeczy których o mnie nie wiecie. Hmm…. to wbrew pozorom nie taka prosta sprawa :-) No dobra … postaram się coś napisać.

1,Uwielbiam podróże - poznawanie nowych miejsc, ludzi, smaków,  ale nie ruszę się nigdzie bez mojej rodzinki – to warunek. Albo wszyscy – albo nikt.

2,Jestem uzależniona od słodyczy – kocham czekolady nadziewane i ZAWSZE mam ich zapas – w domu, w pracy, w torebce …….  a tak w ogóle to w torebce mam dosłownie WSZYSTKO!

3, Kocham się śmiać i ludzi którzy śmieją się ze mną …. Nie lubię smutasów, marud i pesymistów. Nie ma szans abym z takimi ludźmi utrzymywała kontakt.

4,Lubię gotować i dobrze zjeść w towarzystwie innych ludzi, celebrować chwile, rozmawiać …

5,Nie potrafię tkwić w bezruchu i nic nie robić – jestem bardzo energiczna ( czyżby ADHD ? )

6, Nienawidzę telefonów komórkowych, pomijając fakt iż głęboko wierzę w ich negatywny wpływ na nasz organizm, po prostu nie lubię być niewolnikiem aparatu telefonicznego i tracić czasu na telefoniczne pogadanki  - wolę spotkania oko w oko i dlatego używam go tylko w przypadku bezwzględnej konieczności – czyli prawie nigdy :-) a najczęściej zapominam wziąć go z domu .

7, Lubię gdy mój mąż traktuje mnie jak księżniczkę, potrafię jednak się odwdzięczyć :-)

 

to chyba tyle…

Do zabawy mam zaprosić 16 świetnych blogów…. Troszeczkę się tutaj postawię. Zapraszam 4 blogi – które bardzo lubię i które stale czytuję. Wyróżnienia ode mnie otrzymują:

1, Magda i jej blog Miau, coś Ty kotku miał ?

2, Ania i jej blog Kuchennymi Drzwiami

3,Kasia i jej MakeLifeEasier

4,Asia z Green Canoe

Radości z każdej wakacyjnej chwili!

Edyta

2 komentarze:

  1. Zasłużyłaś na to wyróżnienie za swoją wielka pasję. Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo...fajnie się dowiedzieć, że nie tylko ja jestem czekoladoholiczką ;)
    U mnie wzięcie mają wszystkie jak leci, no może z wyjątkiem gorzkiej...hihi...
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.