*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

środa, 2 maja 2012

Świat nie jest wcale zły, świat nie jest wcale mdły – niech no tylko zakwitną jabłonie … Hoya sp. Sulawesii 8867

 

Pobiegłam po burzy boso do ogrodu. Nakarmiłam zmysły. W wilgotnym powietrzu czułam zapach pobliskiego lasu i kwitnących jabłoni. Krople deszczu strąciły delikatne jabłoniowe płatki kwiatów, które tworząc biały dywan, poprzyklejały mi się do stóp. Świat nieustannie mnie zachwyca.

Chwilo trwaj …

IMG_6466

IMG_6462 

IMG_6463

IMG_6473 

 

***

 

Kupiłam sobie jakiś czas temu hoję sp. Sulwesii 8867. Przy zakupach zagranicznych nie proszę nigdy o zdjęcie sadzonki. Liczyłam na coś innego ...

Przyjechało to :

IMG_5866

IMG_5868

Liście bardzo twarde i bardzo ostre,  ładny kolor, żyłki i dołeczki … Właśnie zerknęłam do mnożarki – ma już wieeeeeelkie korzenie :-)

Jestem wniebowzięta.

 

xoxo, Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.