*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

sobota, 8 grudnia 2012

Hoya aff. glabra - gigant i galeria ‘Brocante’

 

Taki oto gigant przybył do mnie niedawno - hoya aff. glabra.  Aff. oznacza  że jest to gatunek niezidentyfikowany, nienazwany, podobny do glabry. Ma mega ogromne liście – glabry aż takich dużych nie mają. Wypuściła już u mnie 2 ogromne liściory – zważywszy na fakt że przybyła standardowo jako cięta sadzonka, a od momentu ukorzeniania aż do teraz minął troszkę ponad miesiąc, mogę śmiało stwierdzić że rośnie bardzo szybko.

IMG_1453

IMG_1454 

 

A tutaj z linijką -  gdyby ktoś nie wierzył : pojedynczy liść ma niemal 20 cm !!!

IMG_1455

Liście które wyrosły już u mnie mają świetne spody

IMG_1458

IMG_1457

Mam wrażenie że to się nigdy nie skończy, odkrywam wciąż nowe hoje które mnie po prostu powalają swą urodą. Co jeszcze odkryję, co jeszcze wynajdę, co jeszcze mnie zauroczy ? Może macie jakieś fajne odmiany których ja nie posiadam ? Jestem otwarta na wszelakie propozycje wymiany lub zakupu.

 

***

Ostatnimi czasy popełniłam zakupy w znalezionym w czeluści internetu sklepie internetowym

www.brocante.pl

przyszły idealnie, pięknie zapakowane

IMG_1118

a ściereczki kuchenne wykonane przez Olgę, są po prostu cudne

IMG_1122

Obiecałam sobie że muszę o tym napisać, warto polecać sprawdzone sklepy.

 

***

 

A na koniec… na poprawę humoru …

Kto nam zabroni zacząć słuchać takich piosenek ?

przy sprzątaniu, gotowaniu, podlewaniu hoi czy czym tylko chcecie

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=J-8VCL4uSUc

 

prawda że nastraja optymistycznie ?

 

 

 

Ho ! Ho ! Ho !

Shake up the happiness
Wake up the happiness

:-)

 

Edyta

1 komentarz:

  1. Mie en näistä Kukista osaa sanoa muuta kuin kauniita ovat.
    Lehdet mahtavan isoja vihreitä.
    Hienosti olet kuva-alalle sommitellut.
    Terveisin Eko
    Suomi/Lapland/Kuusamo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.