*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

niedziela, 12 stycznia 2014

Aukcje hoi dla WOŚP

 

Kochani, zajrzyjcie proszę na moje aukcje dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy :

Przedmiotem licytacji są :

Hoya balaensiss splash SRQ 3191 - http://aukcje.wosp.org.pl/hoya-hoja-balaensis-splash-srq-3191-i941135

Hoya parasitica Lao http://aukcje.wosp.org.pl/hoya-hoja-parasitica-lao-splash-leaves-i941151

oraz

Hoya sp. Bogor http://aukcje.wosp.org.pl/hoya-hoja-sp-bogor-i941237

 

Zachęcam Was gorąco do udziału w licytacji.

Wasza wpłata za wylicytowaną roślinę, zostanie automatycznie przekazana na konto WOŚP

 

POKAŻCIE PROSZĘ, ŻE HOJOMANIACY MAJĄ

WIELKIE SERCA ! LICZY SIĘ KAŻDA ZŁOTÓWKA !!!

 

2 komentarze:

  1. Dobra inicjatywa, szkoda tylko,że z licytacjami tak kiepskawo wyszło a ja dopiero teraz znalazłam ten temat, no cóż, może następnym razem pójdzie lepiej.

    Bianka16

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie za 3 sadzonki, na konto WOŚP wpłynęło 42,50 zł. Biorąc pod uwagę, że liczy się naprawdę każda złotówka - jestem zadowolona dokładając w ten sposób swoją cegiełkę do akcji którą popieram w 100 %. Korzystając z okazji, bardzo, bardzo dziękuję wszystkim którzy brali udział w licytacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.