*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

niedziela, 15 czerwca 2014

Hoya rigida EPC-605 & Hoya lobbii ‘Black’

 

Dostałam właśnie informację ze źródła, że w tej chwili moja hoja pod numerem EPC-290 już nie istnieje w kolekcji Epiphytica. Została przemianowana na EPC-605 i zyskała nazwę:

Hoya rigida Krabi, South Thailand, pink flowers with rare very long calyx

Nic dodać nic ująć - wszystko się zgadza, pozostaje tylko zmienić napis na fiszce.

Korzystając więc z okazji że Hoya lobbii ‘Black’ otworzyła kolejny kwiatostan - zorganizowałam sesję zdjęciową.

 

Prawda że ładna z nich para ?

IMG_4253

IMG_4259

IMG_4254

IMG_4256

IMG_4257

IMG_4262

 

Tymczasem zakwitło kolejne debiutujące pachnidełko, o ile można tą hoję nazwać pachnidełkiem bo zapach jest, owszem, ale że tak powiem... dosyć specyficzny Uśmiech z językiem ale o tym, w następnym poście.

 

xoxo

Edyta

1 komentarz:

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.