*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

czwartek, 28 sierpnia 2014

Hoya erythrina ‘Bajo’

 

 

Zakwitła kolejna H. erytrina - tym razem odmiana ‘Bajo’.

 

Hoya erythrina ‘Bajo’

IMG_8480

IMG_8486

IMG_8489

IMG_8507

IMG_8493

IMG_8500

IMG_8484

 

a tak kwitła ( dla porównania ) H. erythrina GPS 10143

IMG_8175

 

 

***

 

Z ogromną niecierpliwością czekam również na rozkwit hoi papaschonii - tegorocznej, hojowej nowości.

Choć roślina jest jeszcze bardzo młoda, jest bardzo chętna do kwitnienia

Czerwone serce

 

Hoya papaschonii

IMG_8533

IMG_8542

 

 

***

 

Jesiennie się zrobiło.

Zimne poranki i wieczory. Chłodne dni.

Deszczowo.

Gałęzie się łamią od ciężaru brzoskwiń.

Pichcę powidła i robię drzemy śliwkowe (tonę śliwek dostałam od sąsiadki, aż brakło mi słoików Uśmiech z językiem)

Wysyp grzybów...

Marynuję i suszę na potęgę.

Kupiłam kalosze i łażę po lesie godzinami jak włóczęga, za to szczęśliwa i uchachana na maxa, bo ja grzybiarz z zamiłowania Żart

Po wczorajszej ulewie, w oknie poddaszowym ukazała się tęcza,  jakby chciała powiedzieć że lato się jeszcze nie skończyło...

Oby.

 

IMG_8394

IMG_8396

IMG_8397

 

xoxo

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.