*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

wtorek, 3 marca 2015

Kto wie ?

 

No kto zgadnie, co to za hojowe kwitnienie mi się szykuje ?

 

IMG_7452

IMG_7453

 

Pytanie jest dosyć trudne, dlatego podpowiem że jest to gatunek, nie posiada odmian i zakwitnie ( o ile donosi pąki ) u mnie po raz pierwszy.

 

3 pierwsze osoby które wyślą mi poprawną odpowiedź na maila ( hoyahoya@interia.pl )  dostaną w prezencie sadzonkę tej hoi.

Czas – START !

 

***

 

Jeszcze w niedzielę, spacerowałam po mojej uroczej wsi, ciesząc się z cudnej, wiosennej pogody …

 

B

 

a dziś obudził mnie taki widok :

 

A

 

Zimowo znów pozdrawiam,

Edyta

2 komentarze:

  1. Czyżby hoya lucardenasiana ? :)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :-) Komentarz zamieściłam z celowym opóźnieniem, aby nie były widoczne na blogu 'podpowiedzi' - bo odpowiedź oczywiście prawidłowa. Nie przedstawiłaś / eś się, więc nie wiem kim jesteś... Poproszę na maila adres do wysyłki wygranej sadzonki.

      Usuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.