*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

wtorek, 26 maja 2015

Obiecanki–Hoya madulidii

 

No, własnym oczom uwierzyć nie mogę…

 

Hoya madulidii

IMG_0559

 

Czy Wy też to widzicie Smile with tongue out ?

Nie dość że zawiązała peduncla, to jeszcze na jego końcu klują się pączki…

Ta, z sekcji eriostemma ( podobnie jak H. lauterbachii, H. gigas, H. Monette ) ta, co niby w naszym klimacie ma nie zakwitnąć…

Jak widać cuda zdarzyć się mogą, wystarczy że bardzo tego chcemy.

*

A jeżeli szczęście mi dopisze, Hoya madulidii zakwitnie tak :

Zdjęcie pochodzi stąd : http://131.230.176.4/imgs/pelserpb/r/F_Eriostemma_madulidii_45839.html

 

Pięknego dnia i wszystkiego co naj, dla wszystkich MAM Smile

Edyta

2 komentarze:

  1. Ściskam bardzo mocno kciuki i wierzę, że ucieszy Cię wspaniałym kwitnieniem.
    Pozdrawiam
    Bogusia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.