*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

niedziela, 5 lipca 2015

URLOP

 

Tak jak pisałam na bazarku – wyjeżdżam na urlop. Wracam 13 lipca.

Raczej nie będę miała dostępu do internetu. Na wszystkie wiadomości odpiszę po moim powrocie. Najbliższa wysyłka hoi – 14 i 15 lipca.

*

A oto zapowiedź tego, co mi zakwitło, tuż przed moim wyjazdem :-)

IMG_1661

Właściwy post po powrocie z wakacji Uśmiech

 

Do zobaczenia / usłyszenia / przeczytania !

papa

Edyta

 

2 komentarze:

  1. Zawsze można u Pani zobaczyć coś, co miło zaskoczy. Różnorodność kwiatów, liści i wielkości jest po prostu przeogromna. Na żywo będąc wśród tych wszystkich hoyi musi być niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i za tak miłe słowa !
      PS> Proszę mi mówić po imieniu :-)

      Usuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.