*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok 400 odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

piątek, 2 września 2016

Hoya fraterna



Jest mi niezmiernie miło przedstawić Hoję wyhodowaną z sadzonki, która została pobrana z mojej rośliny matecznej, przez Panią Kasię Czekańską. Pani Kasia to istna czarodziejka, nie dość że hoja ta rośnie jej pięknie, to jeszcze ( prawdopodobnie po raz pierwszy w Polsce ! ) zakwitła. 

Niezmiernie się cieszę z tego wydarzenia, dało mi ono 100 % pewności że mam w swojej kolekcji prawdziwy gatunek H. fraterna - i tym samym macie ją i Wy wszyscy którzy sadzonkę nabyliście u mnie. 

Kwiaty H. fraterna są zjawiskowo piękne, wystarczy spojrzeć na poniższe zdjęcia.

Zdjęcia są autorstwa Pani Kasi, a ja bardzo dziękuję za zgodę na ich publikację.


Hoya fraterna










Do miłego !



2 komentarze:

  1. Gratulacje dla obu Pań.
    Piękna, ogromna kiść zamszowych kwiatuszków.
    Bardzo bym chciała mieć "zielone palce". :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędna ta kiść! I kolor naprawdę niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.