*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

czwartek, 16 marca 2017

Hoya papaschonii i jej cztery torebki nasienne


Taaaki dobrobyt :-) 
Hoya papschonii zawiązała cztery torebki nasienne. Rosną jak na drożdżach, a widok jest naprawdę nieziemski. Wygląda na to, że niedługo będę siać !



Hoya papaschonii 



















i jeszcze na koniec może przypomnę jak kwitła u mnie Hoya papaschonii


IMG_1412

IMG_1432

IMG_1420

IMG_1423





***



Śpieszę donieść że pojawił się w sprzedaży 5 tom Poldarka ( Poldark. Czarny księżyc ) Zaczytuję się teraz wieczorami, ale i tak nie mogę się doczekać emisji nowych odcinków w TV.


Widzieliście już zwiastun 3 sezonu ?





xoxo





PS. "Zaprzyjaźniłam się" z instastory na instagramie ( a tak ogólnie, to zakochałam się w tym instagramie na zabój ) Od kilku dni, oprócz zdjęć głównych, dodaję sporo zdjęć i filmików na instastory właśnie. Nie da się ich ogladać przez komputer, tylko i wyłącznie przez telefon komórkowy, mając oczywiście zainstalowaną aplikację INSTAGRAM i obserwując mój profil ( hoyapassion ) Wystarczy kliknąć w moje okrągłe zdjęcie profilowe, żeby zobaczyć co zamieściłam każdego dnia. A zamieszczam tego sporo, w każdej wolnej chwili. Zapraszam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.