*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

niedziela, 4 czerwca 2017

Aktualne kwitnienia



Aktualnie kwitnie 15 hoi, a drugie tyle jest w pąkach ( są też debiuty i oczywiście będą bohaterami osobnych postów ) Nie mam aż tyle czasu aby na bieżąco wszystkie hojowe kwiaty fotografować, ale zachwycam się nimi w każdej wolnej sekundzie. To piękny, kolorowy i cudownie pachnący czas.


1. Hoya pottsii 
2. Hoya sp. Burmar
3. Hoya hellwigiana
4. Hoya sp. Khao Yai
5. Hoya sp. black leaves Prachinburii
6. Hoya sp. Thailand
7. Hoya leytensis
8. Hoya macrophylla
9. Hoya Sunrise
10. Hoya lacunosa
11. Hoya Bent
12. Hoya Sunaise
13. Hoya erythrina
14. Hoya parasitica North Habli
15. Hoya bella






serdeczności pachnące ślę i do przeczytania niebawem ;-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.