*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

piątek, 23 czerwca 2017

Hoya sp. 22 Khao Yai



Pochodzi z Khao Yai ( Khao Yai to najstarszy Park Narodowy w Tajlandii i jeden z najwspanialszych obszarów chronionych świata ) Liście ma wielkie, "mięsiste", kwiaty jak się okazało - przepięknie pachnące i dość spore. Wydaje mi się że to jakaś hybryda/klon H. rigida. Niestety, bardzo trudno doprowadzić ją do kwitnienia ( w przeciwieństwie do innych H. rigida ) - z tego co mi wiadomo, to prawdopodobnie pierwsze kwitnienie w Polsce i jedno z nielicznych na świecie. 
Dziękuję Ci Hojo sp. 22 Khao Yai 




Hoya sp. 22 Khao Yai 
















Do miłego ~

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.