*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

czwartek, 27 lipca 2017

New Hoyas from Papuasia


Nowe Hoje znalezione w Papuasii, spójrzcie tylko jakie są piękne !

Pełny tekst znajdziecie TUTAJ 




Hoya edholmiana








Hoya brassii




Hoya carrii






 Hoya edholmiana






Hoya evelinae 





Hoya juhoneweana ssp. juhoneweana  







Hoya krusenstierniana




Hoya stenakei





Hoya urniflora





 Hoya yvesrocheri 




Wszystkie są cudowne, ale moją faworytką jest Hoya urniflora, a Wam ktora podoba się najbardziej ?



serdeczności ślę,
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.