*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

sobota, 7 kwietnia 2018

Wyniki konkursu




Dzień dobry wieczór :-)

Bardzo dziękuję za tak liczne wzięcie udziału w konkursie.  Dziękuję za wszystkie komentarze, dziękuję za wiele ciepłych słów - jesteście kochani !


Dziś w zaciszu mojej oranżerii odbyło się losowanie i tak oto sprawiedliwie ( karteczek nie podglądałam ;-) wyłoniłam zwycięzców którymi są :


1 miejsce - zestaw 10 hoi mego wyboru


Anna. Opole ( komentarz 23 marca 2018 17:58 )

2 i 3 miejsce - zestaw 5 hoi mego wyboru


Janina Bielsko Biała ( komentarz 23 marca 2018 19:27 )
Monika Kielce ( komentarz 24 marca 2018 08:40 )

4 i 5 miejsce - zestaw 3 hoi mego wyboru

Iza Brzeg Dolny:) ( komentarz 23 marca 2018 11:07 )
Maria,Jaworzyna Śl.  ( komentarz26 marca 2018 08:00 ) 

6 - 10  miejsce - hoja mego wyboru + prezent niespodzianka

Sandra, Bytom. ( komentarz 6 kwietnia 2018 08:32 )
Dorota, Świdwin ( komentarz 3kwietnia 2018 22:14 ) 
Katarzyna R. - Bochnia ( komentarz 29 marca 2018 09:08 )
Bożena,Warszawa ( komentarz 23 marca 2018 17:59 )
Teresa Schaumburg, Warszawa ( komentarz 25 marca 2018 10:10 )

Serdecznie gratuluję !

Podeślijcie mi proszę adresy na email : hoyahoya@interia.pl

W poniedziałek i wtorek wszystkie paczuszki z hojowymi nagrodami zostaną wysłane, poinformuję Was o tym i podam numery przesyłek.

serdeczności ślę i do miłego ~


PS. Komentarze które były zamieszczone 2 i więcej razy przez jedną osobę, brały udział w losowaniu tylko raz.















1 komentarz:

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.