*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

poniedziałek, 20 września 2010

Nerwuski cz.2

Nastała noc , dzieciaki śpią , mąż w pracy , a ja z dzbankiem herbaty zasiadam przy biurku i odpoczywam … Wreszcie chwila wytchnienia , to i pokażę nerwuski pozostałe .

hoya meredithii green , hoya sp.Malaysia 06 (bardzo ciekawa hoja !!! liście małe ok 3 cm )
u 149 u 150
hoya lambii , hoya calistophylla
u 151 u 159
hoya sp.Noelle  , hoya UT001
u 160 u 164
hoya obscura
u 162
to by było na tyle , chociaż kilka ‘ nerwowych’ jeszcze w drodze ze Szwecji . Kochana  Marie i Ylva wspierają mnie w hojowych poszukiwaniach .Jak dotrą będzie nowy post – nerwuski cz.3 a w nim hoye : sp.Kalimantan ,meridithii aff meridithii , aff vitellinoides Sukrin Navatirat , sp.Sabah Beauty i inne cudaczki.
Dobrej nocki moi mili – do następnego , jak Bóg da …
Edyta
PS. Maile które otrzymałam dzisiaj od WAS  , przywracają mi wiarę w człowieka , cieszę się że mogę z tyloma tak życzliwymi mi i tak niezwykłymi  ludźmi obcować . Szczególnie pozdrawiam B. i W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.