*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Hoya blashernaezii

 

Hoya blashernaezii

IMG_8689

IMG_8691

IMG_8693

IMG_8694

IMG_8699

IMG_8700

IMG_8704

IMG_8709

IMG_8711

IMG_8707

 

***

 

Goście wyjechali. Dziś ja jadę ‘na gotowe’ SmileKorzystając więc z wolnej, błogiej chwili bawiłam się w hojowego  fotografa. A one kwitną nieustannie. Moim ‘Och’ i ‘Ach’  nie ma końca… Zachwycają mnie coraz bardziej, o ile bardziej można …

Oto aktualnie kwitnące. Lubię  takie   zdjęcia,  można   na   nich dostrzec różnicę w wielkości kwiatów.

 

1. Hoya blashernaezii ( kwitnienie drugie )

2. Hoya Bent ( kwitnie często, już nawet nie robię jej zdjęć )

3. Hoya caudata ‘Sumatra’  ( ta kwitnie na okrągło )

4. Hoya dischorensis ( kwitła kilkakrotnie, na kilku pedunclach jednocześnie – pachnie baaaaaaaardzo mocno )

5. Hoya EPC-301 ( to mój debiut, muszę zrobić o niej osobnego posta )

6. Hoya sp. Kota Kinabalu ( kwitnienie któreś z kolei, nie liczę, nie robię już zdjęć, nie chcę Was zanudzać… )

7. Hoya sp. AP1156 Mae Sa-ruai ( ciąg dalszy marcowego kwitnienia, tym razem na innym pedunclu – wszyscy wielkanocni goście pytali co tak pachnie w salonie – to właśnie ona Smile)

8. Hoya tomataensis ( w ilości wytworzonych pędów kwiatowych bije na głowę wszystkie pozostałe hoje – szalona ! i ślicznie pachnąca )

 

IMG_8720

 

Kochani, nie zapomnijcie zrobić dzisiaj swoim roślinom, małego ‘Śmigus-Dyngus’

Wspaniałego świątecznego dnia,

 

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.