*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

sobota, 7 marca 2015

Hoya lucardenasiana – premiera

 

Oto odpowiedź na zagadkę z poprzedniego posta. Hoya lucardenasiana zechciała zaszczycić mnie swoim kwitnieniem. Jestem pełna uznania, że tak szybko została przez Was zdemaskowana. Szybciutko odgadliście co to za jedna… Prosiłam o informację na maila, nie w komentarzach -  głównie po to, aby nie były widoczne na blogu ‘podpowiedzi’ . Jedna osoba zamieściła jednak komentarz ( opublikowany przeze mnie z celowym opóźnieniem ;-) - a że zmieściła się w pierwszej trójce i odpowiedź była prawidłowa, poproszę o adres do wysyłki wygranej sadzonki.  Konkursowe   paczki   pojadą   do  Was  po   niedzieli  - a ja  bardzo Wam dziękuję za udział w zabawie !

 

 

Hoya lucardenasiana

IMG_7732

IMG_7718

IMG_7723

IMG_7731

IMG_7745

IMG_7744

IMG_7733

IMG_7756

 

Kwitnienie tej hoi zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Jest piękna, a ja jestem nią po prostu zachwycona Red heart

 

Są dwie dro­gi, aby przeżyć życie. Jed­na to żyć tak, jak­by nic nie było cu­dem. Dru­ga to żyć tak, jak­by cu­dem było wszys­tko. A. Einstein

 

Cudnego weekendu

Edyta

3 komentarze:

  1. Piękne kwiatuszki :) I ten kolor :)
    Pozrawiam.
    Bogusia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty jak ziarna granatu, aż by się chciało schrupać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.