*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

środa, 21 stycznia 2015

Hoya sp. Sabah AG 08-24 – zimowy debiut :-)

 

Kolejna hoja której zima niestraszna …

Cieplutko ma. Jaśniutko ma. Nawozik ma. Wszystko co potrzebne jej do życia i szczęścia – ma.

To co ma nie kwitnąć ?

 

Hoya sp. Sabah AG 08-24

IMG_6519

IMG_6514

IMG_6521

IMG_6522

IMG_6527

IMG_6529

IMG_6520

 

***

 

A oto siewki hoi papaschonii.

Spójrzcie jak szybciutko urosły, już spore pannice z nich. Oby tak dalej…

Red heart

IMG_6530

IMG_6531

 

xoxo

Edyta

 

PS. Pamiętacie o wodzie utlenionej, przy podlewaniu swoich hoi?  ( pisałam o tym TUTAJ ) To ważne, szczególnie zimą. Ten prosty i tani trik, pozwoli naszym roślinom przetrwać zimę w zdrowiu i świetnej kondycji. Grunt to zdrowe korzenie !

1 komentarz:

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.