*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

poniedziałek, 2 marca 2015

Na dobry początek marca – Hoya Sunrise splash leaves

 

Kupiłam ją jako H. Sunrise splash leaves. Nie miałam większych nadziei, że zachowa srebrzystość liści… Wiadomo jak  to  bywa  z  wyselekcjonowanymi  odmianami.  Bardzo  mile  mnie  zaskoczyła.  W   dalszym  ciągu    produkuje    cudne    liście,  z   dużą   ilością   srebrnych   plamek. Dzisiaj  zakwitła.

 

Hoya Sunrise splash leaves

IMG_7414

IMG_7416

IMG_7420

IMG_7423

IMG_7424

IMG_7435

IMG_7441

IMG_7442

 

Jak ona pięknie pachnie !!!!

Red heart

 

Cudnego, kwitnącego marca !

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.