*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

czwartek, 2 kwietnia 2015

Hoya erythrina ‘Bajo’ , Hoya caudata ‘Sumatra’ i WIOSNA na całego :-)

 

Najchętniej kwitnąca spośród wszystkich H. erythrina jakie posiadam. A mam ich trochę. Jej kwiaty to śliczne, jaśniutko żółte, mechate kurczaczki. W sam raz na Wielkanoc.

 

Hoya erythrina ‘Bajo’

IMG_8515

IMG_8488

IMG_8498

IMG_8503

IMG_8506

IMG_8508

 

***

Zakwitła również H. caudata ‘Sumatra’

 

H. caudata ‘Sumatra’

IMG_8592

IMG_8594

IMG_8596

IMG_8598

 

 

***

 

W domu wiosna.

IMG_8544

IMG_8523

IMG_8527

IMG_8559

IMG_8529

IMG_8535

IMG_8536

IMG_8584

IMG_8585

IMG_8583

 

a na zewnątrz ?  hmm… spójrzcie sami Smile

( filmik z okna dachowego, ponieważ tylko te okna mogę swobodnie otworzyć hihi, pozostałe  z wiadomych przyczyn – są tylko uchylne… )

 

Zajrzę tu jeszcze przed Świętami, dlatego dziś jeszcze nie składam Wam życzeń…

serdeczności

Edyta

 

PS. 1.   Hoję calycinę już mam – jesteście kochani !!! Dziękuję bardzo, bardzo za tak duży odzew !!! Dziękuję Panie Sebastianie za cudną sadzonkę.

 

PS . 2 . Przepraszam Was najmocniej za to, że na moją odpowiedź mailową trzeba czasem troszkę poczekać… Odpowiadam tak szybko jak tylko mogę, a że wiadomości przychodzi dużo, nie zawsze jestem w stanie odpisać tego samego dnia… ( wyjątkiem jest piątek, mój wolny dzień od pracy zawodowej, zazwyczaj w piątki nadrabiam wszystkie zaległości ) Obiecuję jednak, że na wszystkie wiadomości odpiszę w ciągu dwóch dni maximum. Jeżeli nie dostaniecie odpowiedzi w tym czasie, znaczy to że Wasza wiadomość do mnie nie dotarła , mam awarię internetu, albo umarłam Smile with tongue out

 

1 komentarz:

  1. Edytko, piękna wiosna u Ciebie w domu. Ale za oknem... szok!
    Nie wiem czy jutro znajdę chwilę na komputer, zatem już dzisiaj życzę Ci rodzinnych, spokojnych i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.