*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

sobota, 25 kwietnia 2015

Hoya pimenteliana

 

 

Hoya pimenteliana

IMG_9431

IMG_9430

IMG_9434

IMG_9425

IMG_9279

 

To jej pierwsze kwitnienie Red heart Po tylu latach…

Ale wszystko co przychodzi z trudem, bardziej cieszy, bardziej jest doceniane. Staje się ważniejsze. Tak już jest.

A jak ona paaaaaaaaaaaaachnie ! Tak pachnie że daruję jej te lata przyrostów tylko w zieloną masę. Daruję jej wszystko. I to że liście lubi jej palić słońce, a mnie to złości że brzydkie. I to że nad wszystko kochają ją te małe, wredne przędziorki. Jak powąchałam jej kwiaty to o nic mi już nie chodzi,   żeby   tylko   była  i    kwitła,   kwitła,    kwitła…

Pachnie zupełnie inaczej niż akuty, które kwitną aktualnie bardzo intensywnie, którymi   pachnie  cały dom  i przyznam że nieco mi się już znudził ich zapach… Hoja pimenteliana pachnie dostojnie. Elegancko. Orientalnie. Achhhh… po prostu KLASA.

 

A  zobaczcie co mi się szykuje za uczta … To byłoby chyba pierwsze, polskie kwitnienieAngel

 

IMG_9282

 

Trzymajcie kciuki !

 

Ściskam Was mocno i dziękuję że tu zaglądacie !

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.