*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

sobota, 27 grudnia 2014

Kwitnące, małe co nieco - Hoya heuschkeliana Pink.

 

Przedświąteczne obowiązki nie pozwoliły mi spędzić zbyt wiele czasu wśród moich roślin… A później Święta i dom pełen bliskich, ukochanych ludzi. To był wspaniały czas… Wszystko co DOBRE szybko się kończy, ale czasem po DOBRYM przychodzi równie DOBRE :-) Z przyjemnością udałam się dziś na dłuższy pobyt do oranżerii. I jest cudownie. I już nawet nie jest mi smutno, że Święta tak szybko minęły…

 

Tuż po wejściu do mojej zielonej krainy wyczułam znajomy zapach…

 

Hoya heuschkeliana Pink

IMG_6041

IMG_6046

IMG_6042

 IMG_6043

IMG_6044a

 

Poświątecznie ściskam Was mocno i uciekam znów do oranżerii, pogadać trochę z moimi zielonymi dziećmi.

xoxo

 

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.