*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

poniedziałek, 20 grudnia 2010

świątecznie , radośnie …

Zaganiana jestem – jak to przed Świętami ale żyję , żyję … bo pytacie i martwicie się . Dziękuję kochani za troskę . Postanowiłam więc na szybko skleić jakiegoś sensownego posta – na dowód tego . Nie będzie o konkretnej hoi ( nie mam czasu przygotować opracowań – przepraszam ) , nie będzie o świetnym ukorzeniaczu którego od dawna chciałam Wam polecić ( następnym razem :-) będzie świątecznie , troszkę tylko hojowo … Co się u mnie nie wyprawia echhhhh :-) pomysłów mam tysiące i pracy sporo .

W kuchni pachnie świerkiem , na którym rozpanoszyły się  anioły …

 

1 069

1 086 

1 114

Tym razem kuchenne okno …

1 106 1 107

lubię tu siedzieć wieczorami , popijać herbatę , czytać co u Was …

1 111

1 124

1 120

w międzyczasie z pod mojej reki , powstała taka oto półeczka do kącika kuchennego , znajdują się na niej kuchenne ‘ przydasie ‘ kulinarne …

( deski oszlifowane , dekor drewniany zakupiony w sklepie u górala , całość pomalowana szarą , wodną farbą akrylową , na koniec przetarte woskiem wybielającym , przyklejona koronka … { ta biała skrzynka powyżej to również moje dzieło , zmajstrowałam ją na laurki i liściki od dzieci , co by nic mi nie zginęło })

1 133

… dzieciaczki dekorują wszystko co popadnie , sztucznym śniegiem – sprawia im to nie lada frajdę . Wieczorami czytamy biblię – chcę aby wiedziały że Święta to nie tylko czas przygotowań , zakupów , prezentów pod choinką i spotkań rodzinnych , ale przede wszystkim czas miłości , przebaczania , refleksji oraz magiczny czas radości z narodzenia dzieciątka bożego . Chcę aby wiedziały że sensem tych świąt jest Jezus Chrystus! Wigilijny stół, choinka, karp na talerzu, wspólna wieczerza... Bez Chrystusa i bez żywej wiary w Niego to po prostu nie ma sensu!

1 135

Kochani , uciekam już w świąteczny czas , czas przeznaczony dla rodziny , gdybym nie dała rady odezwać się do Świąt …

chcę Wam podarować dobre słowo

dla wszystkich którzy czytacie , obserwujecie , piszecie bądź nie piszecie , życzycie mi dobrze bądź nie …

Życzę Wam Świąt radosnych , pełnych  rodzinnego ciepła ,

pachnących miłością , przystrojonych w kolędy ,

Życzę, by nikt z Was nie był na świecie sam - nie tylko w te Święta, ale zawsze

Byście każdego dnia potrafili dostrzec w swoim życiu szczęście i piękno

Byście nie bali się wierzyć we własne marzenia

Życzę Wam , abyście byli zdrowi

Kochali i byli kochani

Byście bogate mieli  serca

i bogactwo to uwalniali  w świat

I wierzyli w Boskie decyzje - nawet te, które czasami bardzo bolą,

bo ON daje nam tylko takie krzyże, które potrafimy unieść

z całego serduszka dla Was - Edyta

1 093

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.