*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

środa, 23 marca 2011

Wyniki konkursu marcowego

Przepraszam za opóźnienie. Nie miałam czasu na losowanie w umówionym terminie, pakowałam i wysyłałam intensywnie, rośliny dla Was. Dzisiaj dopiero uporałam się ze wszystkim…

Spośród 39 losów ( 6 osób nie wzięło udziału w losowaniu ze względu na złą odpowiedź ) …

IMG_1030

wyłoniłam zwycięzcę …

IMG_1032 

którym jest …

IMG_1034

 

Gratuluję.

Pani Iwonko proszę o adres !!! nagrodę wyślę w poniedziałek .

A teraz pomęczę Was troszkę zdjęciami ze spaceru …

IMG_0891

IMG_0902

 IMG_0931IMG_0975

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_0940

IMG_0968

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1012

IMG_1020

IMG_1024

IMG_1027   

Uściski i wiosenne pozdrowienia dla wszystkich

Edyta

1 komentarz:

  1. Uwielbiam te pycki wyłażące z gałązek. Dawaj więcej! Byle szybko, bo zaraz będą liście i po ptakach... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.