*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

niedziela, 15 stycznia 2012

Hoya sp. Ko Chang Island IML 1508

 

Ko Chang ( w tłum. wyspa słonia ) to jedna z najpiękniejszych tajlandzkich wysp, gdzie 70 % wyspy zajmują dziewicze lasy deszczowe. Znaleźć tu można strome wzgórza, skały, wodospady, piękne białe plaże i rafy koralowe oraz przebogate morskie życie .

http://www.thailand-ticket.de/Koh-Chang-Hotel-Buchen/Koh-Chang_Karte_Map.jpg

http://www.thaitourinfo.net/koh-chang/images/koh_chang_guide.jpg

http://productioninthailand.files.wordpress.com/2010/04/koh_phi_phi.jpeg

 

Jest to druga wyspa po Phuket, którą chciałabym kiedyś, gdy Bóg da, odwiedzić. Taaak, jeżeli wybiorę się kiedykolwiek do Tajlandii, to moim celem nie będzie Bangkok czy też Chiang Mai gdzie mogę pojechać w wieku 70 lat, ale właśnie Phuket i Ko Chang.  Tu nie ma historycznie ważnych miejsc, zabytków które możemy pozwiedzać w Bangkoku, czy też nowoczesnych budynków - jest jedynie przyroda i jej piękne kompozycje kwiatowe w dzikim terenie.

 

Ko Chang /Koh Chang.

Właśnie ona jest ojczyzną mojej hoi sp. Ko Chang Island IML 1508.

 

Uwielbiam ją ( tak się właśnie zastanawiam czy ja którejś hoi nie uwielbiam hmm… ). Lubię jej piegowate srebrem liście… Mam ją od niedawna i liczę na owocną współpracę :-)

 

IMG_3046

IMG_3047

IMG_3048

***

A u mnie zima … Piękna, czysta, biała, śnieżna zima …

 

IMG_3099

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_3103

IMG_3105

IMG_3110

IMG_3114

IMG_3088

IMG_3140

***

Uściski i zimowe pozdrowienia dla wszystkich!
Dziękuję za Wasze odwiedziny !

Edyta

1 komentarz:

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.