*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

środa, 8 lutego 2012

Hoya sp. aff. walliniana UT152

 

ma penducla kwiatowego … zauważyłam dzisiaj … jak myślicie, donosi ?

IMG_3839

IMG_3838

IMG_3513

IMG_3512

IMG_3510

taka mała, a taka chętna do kwitnienia …

i jak tu jej nie lubić ?

***

serdeczności ślę

Edyta

Ps. aaaa zapomniałabym … I don't have time to hate people who hate me, because I'm too busy loving people who love me ... To moja złota myśl. Na dzisiaj.

3 komentarze:

  1. A jak z rośnięciem? Długo ją masz? Bo moja stoi kilka miesięcy i ani wte, ani we wte.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ją w ubiegłym roku. Na początku stała jak zaklęta. Pod lampami ruszyła i dosyć szybko i ładnie rośnie. Wygląda więc na to że lubi jasne, słoneczne stanowiska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się slicznie, trzymam kciuki by zakwitła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.