*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

poniedziałek, 12 marca 2012

Hoya archboldiana orange


IMG_4623


IMG_4627 



Przyjechała w ubiegłym roku od Camilli ze Szwecji,  jako jednolistny mały wypierdek - a kupiłam ją tylko i wyłącznie dlatego, że zainspirował mnie dopisek orange. Nigdy nie widziałam kwitnącej na pomarańczowo archboldiany – choć w Szwecji jest dosyć popularna (  znalazłam ją również  u  Christiny )
Właśnie rozpoczęła wzrost i zachwyciła mnie pięknie wybarwionymi liśćmi.


IMG_4625



***


Pozostając w temacie archboldian ( które szczerze uwielbiam, na równi z wszelakimi klonami onychoides i  macgillivrayi ) rozpoczęła wzrost również archboldiana variegata.
Wiosna :-)


IMG_4702



***


Mimo kontuzji kolana, dałam się namówić córce, na spacer po lesie. Jakoś dokuśtykałam i spotkałam pierwsze, nieśmiałe oznaki wiosny.


IMG_4657


IMG_4684


IMG_4704


Wróciłyśmy z naręczem bazi i mnóstwem fajnych zdjęć do kolekcji. Lubię zatrzymywać takie chwile, są bezcenne.



Pozdrawiam już prawie wiosennie
Edyta

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  2. Hoja, jak hoja, wiadomo cudna! Ale fotki krajobrazu, to dopiero miód. Bardzo Ci zazdroszczę takiej okolicy. Ostatnie zdjęcie, superaśne!
    Wrzucaj więcej takich fotek. A, zapomniałabym, a kiedy zobaczę u Ciebie film? Wiesz jaki, prawda? Czekam, i tupię buciskami z niecierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  3. I hoja i widoki przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. dudqa, stokroosje, Cynthia - dziękuję za miłe słowa.
    Lulu - tak, okolica piękna ... Bardzo się cieszę że mogę mieszkać w takim miejscu. Do filmu chyba jeszcze nie dojrzałam ... Może latem go zrobię ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.