*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

środa, 23 maja 2012

Hoya krohniana & Hoya lacunosa ‘Giant’



 Hoya krohniana


IMG_6866

IMG_6864


 Hoya lacunosa 'Giant'

IMG_6872

IMG_6881


Wpadam tylko na chwilkę. W sobotę mój Syn przystąpił do I Komunii Świętej. Było sporo pracy i przygotowań, było mnóstwo emocji, wrażeń i radości. Teraz nadrabiam zaległości hojowo - wysyłkowe i emailowe. Próbuję uporać się z tym, co zaniedbałam w ubiegłym tygodniu. Wczoraj w nocy pakowałam przesyłki, dzisiaj rano wszystkie pojechały w Polskę i świat. Niech Wam rosną kochani !!! 

do usłyszenia ( przeczytania ) niebawem ...

Edyta


2 komentarze:

  1. Edytko, złóż życzenia synkowi -wiele łask Bożych..
    Mój syn 20/05 również miał uroczysty dzień I Komunii Świętej..
    Pozdrawiam Ewa
    P.S Hojki piękne, jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ewuniu i wzajemnie ! Dla dzieci to niewiarygodne przeżycie... U nas zawsze Komunie są w soboty, ku zaskoczeniu wszystkich. W niedzielę jest już 'zwyczajna' msza, a w poniedziałek pielgrzymka autokarem do Częstochowy. Taka tradycja.

    Serdeczności
    Edyta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.