*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

piątek, 4 maja 2012

Hoya subquintuplinervis AP 1090

 

IMG_6588

IMG_6597

IMG_6614

IMG_6617

IMG_6624

IMG_6627

IMG_6632

IMG_6594

 

***

Niech wszystko co piękne i dobre kwitnie NAM nieustannie …

Edyta

 

2 komentarze:

  1. podziwiam Twoją pasję, nie miałam pojęcia, że tyle odmian ma hoya
    znałam tylko jedną :)
    zaglądam często do Ciebie, nie zawsze coś napiszę
    jednak mam nadzieję, że przyjmiesz nagrodę - takie małe serduszko, nagroda jest dla tych, do których chętnie zaglądam, ale mają oni mniej niż 200 obserwatorów, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.