*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

niedziela, 11 listopada 2012

Hoya thomsonii i cynamonowe muffinki

 

Zakwitła. Roztoczyła wspaniały, intensywny zapach. To lubię :-)

 

IMG_0479

IMG_0485

IMG_0489

   IMG_0491 IMG_0496

IMG_0502

IMG_0524  IMG_0526

 

***

 

Ma ktoś ochotę na cynamonowe muffinki ? Fajny przepis znalazłam TUTAJ , troszeczkę go zmodyfikowałam i wyszły naprawdę smaczne.

 

Doughnut muffin

Składniki

1 i 3/4 szklanki mąki pszennej

1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

1/2 łyżeczki soli

1/2 łyżeczki gałki muszkatołowej

1/2 łyżeczki cynamonu

1/3 szklanki oleju

3/4 szklanki cukru

1 jajko

3/4 szkl. mleka

Do tego :

1/4  roztopionego masła

1/4  szklanki drobnego cukru

1 łyżka cynamonu

 

Wymieszać mokre składniki  ( olej, jajko, mleko ) i połączyć z wymieszanymi suchymi składnikami ( mąka, proszek do pieczenia, sól, cukier, gałka, cynamon ) . Napełniać ponad połowę formy do pieczenia muffinek . Piec 25 minut w temp 180 st.

Roztopić masło. 1/3 szkl drobnego cukru ( ja zwykły cukier potraktowałam wałkiem :-) połączyć z cynamonem. Jeszcze ciepłe muffinki posmarować roztopionym masłem i obtoczyć w cukrze z cynamonem.

Smacznego !

IMG_0838

 

Pięknej niedzieli Wam życzę

Edyta

 

3 komentarze:

  1. Wprost czuję zapach H. Thomsonii i mufinek cynamonowych :-)
    Ależ miałaś pachnącą niedzielę Edytko..
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Ewuś. To był przyjemny dzień, pełen kwiatowych i kulinarnych zapachów.

      Usuń
  2. hai. your flower is so gorgeous

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.