*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

wtorek, 16 kwietnia 2013

No, nareszcie … Hoya subquintuplinervis = Hoya sp. Chiang Mai


No, nareszcie …
słońce,
ciepło,
pranie schnie na zewnątrz,
dzieci jeżdżą na rowerach,
kwiaty kwitną w ogrodzie,
achhh doczekaliśmy się tej wiosny  :-)


IMG_7625


IMG_7626



wiosną, nawet takie żółtki mogą człowieka ucieszyć…



IMG_7627 

IMG_7689



***

Hoya subquintuplinervis = Hoya sp. Chiang Mai

Sporo ją przycięłam tej zimy, sporo sadzonek poszło w świat. Nie obraziła się na mnie, wręcz przeciwnie…


IMG_7693


IMG_7713 


IMG_7709


IMG_7706


IMG_7704


IMG_7695


Kwiaty pachną bardzo intensywnie, szczególnie wieczorem. Jest to ładny, przyjemny zapach, podobny do zapachu konwalii.

moc serdeczności  ślę
Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.