*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok 400 odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

piątek, 9 sierpnia 2013

Hoya lacunosa z mojego wysiewu, zwana przeze mnie ‘Black Queen’

 

Zakwitła, choć to jeszcze maleństwo.

 

IMG_3184

IMG_3186

IMG_3167

IMG_3178

IMG_3175

 

Trudno zrobić zdjęcie które oddaje idealnie kolor jej liści…  Są dosyć duże i naprawdę bardzo ciemne. Kwiaty mają delikatny różowy rumieniec, bardzo ładnie pachną.  Niestety wolno rośnie, za to, jak widać – chętnie kwitnie.

 

Miłego, ciepłego weekendu,

Edyta

3 komentarze:

  1. Chyba puchniesz z dumy. I słusznie! Chuchaj i dmuchaj na Czarną Królową, a jak będę w okolicy, to chętnie wpadnę obejrzeć na własne oczy kolor liści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, chucham i dmucham, no i zapraszam gdy będziesz w okolicy !

      Usuń
  2. Witam
    Jestem pod wrażeniem, sama też mam kilka hoi, ale dopiero zaczynam. Zainteresowało mnie to,że nasiona hoi są dość rzadko przedstawiane. Piszesz że doszłaś do wprawy w zapylaniu. Możesz napisać dokładniej jak to robisz? w inrenecie znalazłam tylko jakies polinacea i żadnych konkretnych wskazówek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.