*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

poniedziałek, 17 lutego 2014

Z cyklu Nowości 2013r : Hoya macrophylla with splash leaves EPC-791. Hoya heuschkeliana yellow kwitnie :-)

 

 

U mnie nowość 2013 roku, maleństwo jeszcze... Właśnie rozpoczęła wzrost, ku mojej ogromnej radości i mam nadzieję że teraz pójdzie już z górki. Hoja ta, ma przepiękne, wąskie jak na macrophyllę liście, bogato nakrapiane srebrnymi plamkami ( nie mylić z macrophyllą splash zwaną ‘Snow Queen’, której liście są zupełnie inne, szerokie ) Jest po prostu śliczna i jestem bardzo szczęśliwa że znalazła się w mojej kolekcji.

 

Hoya macrophylla with splash leaves EPC-791

IMG_7795

IMG_7799

 

 

***

 

Hoya heuschkeliana yellow znów kwitnie, pachnie, cieszy...

 

IMG_8377

IMG_8378

IMG_8379

IMG_8382

IMG_8383

IMG_8385

 

Pięknego, słonecznego tygodnia i do usłyszenia/przeczytania wkrótce

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.