*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

środa, 16 kwietnia 2014

Hoya heuschkeliana ‘Pink’ i pomidorowo-paprykowe rozdawanki :-)

 

 

O ile heuschkeliana yellow kwitnie mi nieustannie, heuschkeliana pink zakwitła po raz pierwszy.

Bardzo lubię te urocze drobiażdżki :-) , to naprawdę fajne, bezproblemowe hoje o przyjemnie pachnących kwiatach.

 

Hoya heuschkeliana ‘Pink’

IMG_1005

IMG_1000

IMG_0975

IMG_1009

IMG_1013

 

 

***

 

Mój luby się śmieje że będziemy mieć w tym roku plantację pomidorów i papryki. Faktycznie wykiełkowały chyba wszystkie nasiona kilkunastu odmian i sadzonek zrobiło się bardzo dużo. Moja szklarnia foliowa na ciepłolubne warzywa  hmmm... ma ograniczoną ilość miejsca.

 

IMG_0963

 

Właśnie doliczyłam się 19 doniczek - w każdej inna, sprawdzona odmiana głównie pomidorów, papryki chyba mam 4  odmiany. W każdej doniczce jest po kilknaście sadzonek, a ja potrzebuję góra 2 - 3 więc jeżeli chcecie - dajcie znać, chętnie się podzielę.

 

***

W domu mi się troszkę zażółciło Czerwone serce(  nawet paznokcie mam w żółtym, wiosennym kolorze )

PS.  Widzicie co ja mam w oknach ? FIRANKI ! Obce mi słowo od dobrych kilku lat. Tak, tak zafirankowałam totalnie ostatnio, ogladając katalog dekoracji okiennych który wpadł mi zupełnie przypadkowo w ręce. I wiecie co ? W domu zrobiło się zupełnie inaczej, bardziej przytulnie - podoba mi się-------> dopóki mi się nie znudzi Kto, ja?

 

IMG_0941

IMG_0938

IMG_0942

 

Pozdrawiam Was ciepło i bardzo kolorowo no i do usłyszenia niebawem, ponieważ szykuje się cykl hojowych kwitnień.

Zakręcona wiosennie -

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.