*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

czwartek, 29 maja 2014

Hoya aff. finlaysonii

 

Piękność od Lulu zakwitła ponownie.

Hoya aff. finlaysonii

IMG_3278

IMG_3281

IMG_3284

IMG_3299

IMG_3306

IMG_3310

 

 

***

 

Korzystajac z okazji, przepraszam wszystkich którym odpisuję na maile ze sporym opóźnieniem. Świadomość że Was zaniedbuję bardzo mi ciąży - wybaczcie. Ostatnio, mimo że mam urlop, jestem strasznie zapracowana. Na głowie mam ekipę budowlaną, podwórko mam totalnie rozkopane i choć wszystko nabiera powoli wymarzonych kształtów, a panowie z ekipy pracują jak mrówki, to chaos który mnie otacza potrwa jeszcze kilkanaście dni.

Do tego zostałam mamą pięciu ptasich piskląt. Sklep budowlany wraz z paletą cegły przywiózł mi taki oto bonus -  gniazdo ptaszków ( bez matki oczywiście Płacz )

10169233_662917860450183_1615881790932992484_n[1]

 

Jak to zbaczyłam, o mało zawału nie dostałam. Są cudowne, maleństwa kochane,  ale trzeba je karmić kilkanaście razy dziennie i ogólnie dbać,  aby towarzystwo wyrosło.

 

***

A u roślin ? Rosną, kwitną - po prostu RAJ. Postaram się w najbliższym czasie sukcesywnie pokazywać to, co się u mnie ‘roślinnie święci’

 

IMG_3319

IMG_3321

IMG_3322

IMG_3323

IMG_3327

 

Pozdrawiam ciepło i do usłyszenia niebawem,

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.