*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

piątek, 27 czerwca 2014

Po prostu kwitnąco :-)

 

 

Znów kwitnie :-)

Hoya pottsii

IMG_4750

IMG_4754

IMG_4762

IMG_4753

 

*

Poza tym kwitną lacunosy, krohniana, Rebecca, lobbii Black  i niezmorodowana heuschkeliana yellow.

Nie pokazywałam chyba jeszcze kwitnącej lacunosy AG06-05, zatem oto ona :

 

Hoya lacunosa AG06-05

IMG_4901

IMG_4902

 

Bardzo przyjemnie pachnie, wg. mnie najładniej i najbardziej intensywnie ze wszystkich hoi lacunosa.

 

*

Hoja dischorensis kończy kwitnienie na jednym baldachu, ale lada chwila otworzy się kolejny, to miłe - bardzo lubię zapach tej hoi.

 

IMG_4883

 

*

 

Kolejny baldach otowrzyła również parasitica Lao

IMG_4878

 

*

W dalszym ciągu kwitnie graveolens ( to moja rekordistka jeżeli chodzi o długość kwitnienia )

IMG_4869

 

i Mathilde splash, u której zauważyłam jeden śmieszny kwiat, który ma tylko cztery płatki kwiatowe i cztery płatki korony. Taki mutant Kosmita

 

IMG_4864

IMG_4866

 

No i szykują się do kwitnienia kolejne debiutantki, ku mojej ogromnej radości Czerwone serce - czego wszystkim hojomaniakom życzę.

 

Słonecznego, wakacyjnego weekendu dla wszystkich,

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.