*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

środa, 11 marca 2015

Hoya paxtonii ( yellow tone form )

 

 

Zakwitła.

Kupiona jako Hoya paxtonii ( yellow tone form ) z zaznaczeniem że odmiana jest bardzo niestabilna, wybarwia się pięknie tylko wtedy, gdy ma mniej słońca  i chłodne stanowisko.  To było dla mnie nie lada wyzwanie, a że lubię takie ciekawostki – oto ona …

 

Hoya paxtonii ( yellow tone form )

IMG_7705

IMG_7706

IMG_7709

IMG_7713

IMG_7760

IMG_7773

IMG_7776

IMG_7708

 

Kwiaty ślicznie, bardzo delikatnie pachną.

 

xoxo

Edyta

2 komentarze:

  1. Fantastycznie się wybarwiła <3 Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudo <3 Podziwiam, ja nawet bellę "ukatrupiłam".
    Uwielbiam tu zaglądać :) Bogusią.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.