*

Na imię mam Edyta i od lat hobbystycznie uprawiam rośliny.
Hoje to moja wielka roślinna miłość! Ściągam je skąd się da ... Z najdalszych zakątków Europy i świata.
Poszukuję wciąż nowych gatunków i odmian tych wspaniałych roślin. Podziwiam kwitnienia, zakochuję się w liściach.To jak narkotyk ...
Moja kolekcja, licząca ok.900 gatunków i odmian hoi, stale się powiększa, a mój dom coraz bardziej przypomina las deszczowy.
Zapraszam do odwiedzin.


*

środa, 17 czerwca 2015

Hoya aff. stenophylla NS8-030

 

 

Czy wiecie że w naturze nie spotkano jej od niemal 100 lat ?

Gdzieś się jednak uchowała i cudem trafiła do mnie…

 

 

Hoya aff. stenophylla NS8-030

IMG_1178

IMG_1180

IMG_1183

IMG_1185

IMG_1186

IMG_1189

 

Liście są dosyć długie, mają ok 11 cm długości… Sporo, prawda ?

IMG_1192

 

Kwiaty tej hoi są ponoć duże, białe, pojedyncze, dzwonkowate. Znalazłam tylko takie maleńkie zdjęcie w internecie TUTAJ ale mam nadzieję że kiedyś ujrzę je na żywo…

 

xoxo

Edyta

2 komentarze:

  1. Cześć, czy udało Ci się doczekać kwitnienia i czy jesteś w stanie opisać ewentualny zapach kwiatów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Niestety nie udało jej się zakwitnąć ale z tego co wiem kwitła już jednej osobie w Szwecji.

      Usuń

Dziękuję Wam za słowa pozostawione w komentarzach. Jesteście zawsze tutaj mile widziani!
Thank you for all your words.
Your comments are always very welcome.